Cadeaubon naar keuze

Bent u een van de gelukkige winnaars van een Cadeaubon naar keuze? Dan kunt u zelf naar eigen wens iets uitzoeken in de webwinkel. Als u tot een van de winnaars van een Cadeaubon naar keuze behoort dan kunt u bijvoorbeeld kiezen uit een cadeaubon van ANWB, Albelli, Rituals of Fleurop.

Cadeaubon naar keuze, altijd een geschikte prijs

Heeft u een Cadeaubon naar keuze gewonnen? Dan ontvangt u binnen twee weken na het bekend maken van de trekking (elke 10e van de maand) een brief met winnaarscode thuis. De winnaarscode kunt u invullen op de website www.bankgiroloterij.nl/cadeaubon.

- Wilt u ook kans maken op een Cadeaubon naar keuze? Speel mee in de BankGiro Loterij!
- Zien of u een Cadeaubon naar keuze gewonnen heeft? Ga naar de trekkingsuitslagen van deze maand.
- Bent u benieuwd of een Cadeaubon naar keuze ook in de komende trekking zit? Bekijkt u dan het prijzenoverzicht.

Cadeaubon naar keuze

Veel gestelde vragen over een Cadeaubon naar keuze

Wanneer ontvang ik mijn Cadeaubon naar keuze?
Uiterlijk twee weken na het bekend maken van de uitslag (elke 10e van de maand) ontvangt u een brief met daarin de winnaarscode. Deze kunt u activeren op www.bankgiroloterij.nl/cadeaubon.
Ik heb meerdere loten en maar één Cadeaubon naar keuze ontvangen, hoe kan dat?
Wij verzoeken u vriendelijk om te bellen met onze Ledenservice. Het telefoonnummer is 0900 - 300 1600 (€ 0,50 per gesprek). Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.30 uur.

Ik heb een Cadeaubon naar keuze gewonnen, maar de winnaarscode is verlopen. Wat nu?
Wij verzoeken u vriendelijk om te bellen met onze Ledenservice. Het telefoonnummer is 0900 - 300 1600 (€ 0,50 per gesprek). Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.30 uur.
Ik heb met mijn winnaarscode een keuze gemaakt maar heb de prijs nog niet ontvangen. Wat nu?
Het duurt uiterlijk twee weken voordat uw Cadeaubon naar keuze bij u thuis wordt bezorgd.
Ik heb de verkeerde (adres) gegevens ingevuld. Wat nu?
Wij verzoeken u drie weken geduld te hebben. Mocht u de Cadeaubon naar keuze dan alsnog niet hebben ontvangen dan kunt u contact opnemen met onze Ledenservice. Het telefoonnummer is 0900 - 300 1600 (€ 0,50 per gesprek). Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur en op zaterdag van 10.00 tot 16.30 uur.
Ik heb de Cadeaubon naar keuze ontvangen, moet ik deze nog activeren?
De cadeaubon is reeds voor u geactiveerd. Mits u heeft gekozen voor de Fashioncheque, deze moet geactiveerd worden op www.fashioncheque.nl/bankgiroloterij met de barcode die achterop de cadeaubon staat.