U kunt de kaart zo vaak gebruiken als u wilt, met een maximum van één gebruik per dag per museum bij deelnemende musea. Bij de overige aanbieders kan dit verschillen. De kaart geeft toegang voor 1 persoon bij de deelnemende musea. Bij de overige aanbieders kan dit verschillen.
Nee, de BankGiro Loterij VIP-KAART kunt u direct na ontvangst gebruiken en is geldig zolang u meespeelt.
Ja, als u met twee of meer loten meespeelt in de BankGiro Loterij kunt u een tweede BankGiro Loterij VIP-KAART aanvragen.
Nee, de VIP-KAART is persoonlijk. Wat u kunt doen is uw tweede VIP-KAART op naam laten zetten. Neemt u daarvoor contact op met onze Ledenservice via 088 - 020 1030 op werkdagen tussen 09.00 en 21.00 uur of op zaterdag tussen 10.00 uur en 16.00 uur. U krijgt dan een nieuwe VIP-KAART thuisgestuurd.
Wat vervelend dat u uw BankGiro Loterij VIP-KAART bent verloren of dat de kaart is beschadigd. Neem contact op met onze Ledenservice via telefoonnummer 088 - 020 1030 (ma-vr 09.00 – 21.00 uur en za 10.00 – 16.00 uur). Wij sturen u dan een vervangende kaart toe.
De BankGiro Loterij VIP-KAART geeft gratis toegang tot de deelnemende musea voor één persoon. Soms zijn er tijdelijke acties waarbij korting of gratis toegang voor meerdere personen wordt aangeboden.
Na beëindiging van de deelname wordt de kaart geblokkeerd.
De musea ontvangen inderdaad voor ieder bezoek met de BankGiro Loterij VIP-KAART een percentage van de ticketprijs. Dit is dezelfde vergoeding als die de organisatie van de Museumkaart aan musea betaalt. Dit bedrag komt bovenop de vaste bijdrage die musea ontvangen van de BankGiro Loterij.
De BankGiro Loterij VIP-KAART is gemaakt van recyclebaar PVC. Van gerecycled PVC wordt granulaat gemaakt dat wordt gebruikt als grondstof voor bijvoorbeeld wegbewijzeringspaaltjes en kunststof hekjes.